Een frisse, nieuwe online weergave

De website bouw voor Devote Consultancy

Hoe is de samenwerking ontstaan?

Devote, Remi, was opzoek naar een partij die zijn website een flinke opfrisbeurt kon geven. Althans opfrissen, de website was een maintenance scherm dat zei dat de nieuwe website in aanbouw was. Devote was hier eerst zelf mee aan de haal te gaan, maar dit bleek meer tijd te kosten van verwacht.

We reageerde op Remi zijn uitvraag en na het eerste gesprek was er vrijwel direct een goede klik. Na de tweede afspraak kwamen we tot een opdracht en vervolgens zijn we aan de slag gegaan met de website bouw.

"De website dient als visitekaartje van mijn diensten"

Een website kan meerdere functies vervullen, voor verschillende doeleinden worden opgesteld. Bij Devote dient de website echt als visite kaartje. Het is belangrijk dat Nederlands- en Engelstalige bezoekers begrijpen wat Devote doet en hoe Devote jouw bedrijf verder kan helpen.

Er waren geen eigen visuele beelden, in de design fase moest daarom worden gedacht aan animaties. De animaties en het kleurgebruik in het algemeen is onttrokken uit het huisstijl document dat Devote deelde, aan het begin van de samenwerking. Dit is altijd een bonus bij de start. Het huisstijl document laat zien welke kleuren gekoppeld zijn aan je onderneming en wat je, als het goed is, al gebruikt in andere visuele uitingen (online en offline).

Onze aanpak

Het tweede gesprek was al deels een intake gesprek, aanvullende vragen zijn na het tekenen van de overeenkomst gesteld. Vervolgens is de website bouw van start gegaan. Bij ons bestaat de website bouw uit drie fases: design, bouw en live-gang. Dit zijn drie vrij standaard fases in een website development project, maar dat is ook voor een reden.

In de design fase werd geïnventariseerd op paginaniveau wat Devote belangrijk vond en vervolgens gaven wij advies vanuit design en SEO-denkwijze. Het is namelijk goed om direct te beseffen waar je ruimte creëert voor waardevolle (tekstuele) content. De design fase diende hier als checkpoint om de bouwfase in te gaan. Het is altijd mogelijk om in de bouwfase nog licht af te wijken van het design, maar een designfase zorgt er voor dat het stramien en de invulling van de website duidelijk is. Dit maakt het gehele bouwtraject efficiënter.

Een efficient bouw/development traject zorgt ervoor dat we niet onnodig veel uren hoeven te maken. Op deze manier kunnen we onze prijs eerlijk en transparant aanbieden in onze voorstellen.

In de bouwfase ging alles vrij rap, er waren slechts 3 aanpassingen ten opzichte van het design. Uiteindelijk is er gekozen voor een andere formbuilder, om een integratie met Office365 mogelijk te maken. De integratie verhoogd de delivery rate en voorkomt onnodig veel spam. We bouwen onze websites via WordPress, wat een oneindig aantal mogelijkheden geeft in de bouwfase. Waar wij normaal Gravity forms gebruiken is hier gekozen voor WP Forms.

Wij hebben als website bouwer wel bepaalde voorkeuren in het gebruik van plug ins, maar willen altijd flexibel zijn in de samenwerking. Mocht een plug in afbreuk doen aan de prestaties van de website, dan zullen we dit altijd benadrukken.

Na de live-gang is een onderhoudscontract afgesloten, hierin zorgen wij ervoor dat de website wordt ge-update, 24/7 live is en dat onder andere benodigde spamfilters actief zijn.

8

weken waren er slechts nodig voor livegang

8

Pagina’s

2

talen beschikbaar (NL en ENG)

100%

Meer website bezoek dan vorig jaar ;-)

Succesvol afgeronde website bouw

Afgerond binnen afgesproken deadline dankzij een snelle communicatie lijn. Volgende project? Een blog pagina waarin alles staat over Microsoft Defender

Ready to get online
to score?

Wij staan klaar om jullie te helpen!
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

We are ready to help you!
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Application form

Max. file size: 64 MB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.