Selecteer een pagina

Onze aanpak

1. See

Het tonen van de meerwaarde van je product of dienst is de eerste stap in deze leadscampagne. In een advertentie op Facebook en/of in een video op Instagram kunnen wij jouw doelgroep kennis laten maken met jouw bedrijf. Op deze manier creëren wij een targeting-doelgroep door bij te houden wie de video en advertentie heeft bekeken. In de video en advertentie wordt nog niet precies aangegeven wat jouw bedrijf doet maar wel wat jouw bedrijf voor de klant kan betekenen/opleveren.

2. Think

De eerste stap wakkert de interesse aan bij potentiële klanten. Het is nu tijd om deze groep de juiste informatie te verschaffen door think-advertenties te plaatsen: wie ?is jouw onderneming, wat doen jullie en waarom doen jullie dit? (whitepaper?)

Think-advertenties kunnen  worden vormgegeven als  blog, user case of als search ads. Hiermee trechter je de doelgroep naar targets die daadwerkelijk interesse hebben in wie jij bent als bedrijf.

Hiervoor kan een b.v. een whitepaper gebruikt worden waarin beschreven staat hoe de diensten van uw bedrijf ingezet kunnen worden. Wij houden bij wie deze whitepaper downloadt en op deze manier  weten wij wie er door gaan naar de volgende fase.

3. Do

De doelgroep is nu gefilterd tot een groep mensen die op het punt staan om jouw product te kopen of jouw dienst  af te nemen. Dit is het moment waarop je jouw potentiële klant gaat aanspreken om klant te worden.

4. Care

In de care fase zorg je ervoor dat je je klanten blijft benaderen om ze zo nog beter te helpen of van dienst te zijn. Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om speciale advertenties voor je klanten te laten lopen. Op deze manier neem je ze opnieuw mee in de trechter. 

Daarbij kan je in deze stap ook vragen om reviews van je klanten. Met deze stap zorg je ervoor dat je klanten niet alleen je klanten zijn, maar ook je partners. Door goed in contact te blijven zorg je ervoor dat je klanten ambassadeurs worden.

De Mannen van Delft vindt het belangrijk dat de betrouwbaarheid van je bedrijf goed naar voren komt. Dit kan b.v. gemeten worden aan de hand van de reviews op google. Dit kan ook goed met je facebook pagina.

Een ander goed voorbeeld van de care fase is e-mailmarketing. Dit kan je inzetten wanneer jij nieuwe updates of modellen van jouw producten of diensten aan de man brengt.

  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00

Benieuwd hoe wij deze strategie bij jouw bedrijf gaan inzetten?

Neem contact met ons op en we bespreken geheel vrijblijvend jouw mogelijkheden!

-
  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00