Dacht je dat dit een Delftse Datingsite was?

Helaas! Geen tinder-match, maar wel een match met het meest innovatieve online marketing bureau van Nederland.

  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00

  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00

  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00

We willen iedere dag met een goed gevoel uit bed stappen en daarom bestaat de Mannen van Delft.

Om het gevoel dat jij ervaart bij jouw bedrijf over te brengen bij jouw klanten!

Benieuwd hoe we dit gaan doen? Lees dan verder!

Ga dit jaar nog van start!

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Hoe gaan wij te werk?

Het is van belang dat jouw klant de meerwaarde inziet van jouw product of dienst. Naast dat het belangrijk is om te weten wie er in de doelgroep zit, is het ook van belang dat je de taal van de doelgroep spreekt.

 Als deze twee facetten duidelijk zijn, dan gaan we kijken naar het doel. Direct aandringen op verkopen? Of eerst leads binnen halen of bezoekers naar jouw (online) zaak trekken?

Wij zijn van mening dat de combinatie leidt tot het juiste resultaat, dit proces beschrijft zichzelf in de volgende vier stappen.

1. See

Het is belangrijk om bij de juiste doelgroep in beeld te komen. In deze fase slingeren wij informatie die jouw potentiële klanten interessant vinden de wereld in. We letten er hier natuurlijk wel op naar wie we het slingeren, maar we zorgen dat we mensen bereiken die jouw expertise nodig hebben.

2. Think

Nadat we mensen bereikt hebben met nuttige informatie komen we bij ze terug in de Think fase. In deze fase laat je zien hoe jij je kennis in de praktijk hebt ingezet om je klanten te helpen. Hiermee bereik je de volgende stap van de customer journey.

3. Do

Nadat we jouw potentiële klanten warm hebben gemaakt in de eerste twee fases, zorgen we er in de Care fase voor dat ze ook daadwerkelijk klant worden. Dit doen we door samen met jou een passend aanbod te bedenken die jouw doelgroep niet kan weerstaan.

4. Care

De klant heeft een reis gemaakt om bij jou te komen, nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat hij meteen zijn spullen weer pakt. In de Care fase focussen wij op je bestaande klanten. We zorgen dat ze de informatie krijgen die ze nodig hebben en zorgen ervoor dat je ze blijft verassen.

What to do? 

  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00

  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00

  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00

Drie Delftenaren

Wij zijn de mannen van Delft! We zorgen ervoor dat bedrijven online vindbaar worden en blijven en doen dit door de online presentatie van onze klanten onder de loep te nemen én ervoor te zorgen dat de juiste mensen dit zien. Ook denken we mee over het design van de website, SEO, je kunt ons alle vragen stellen die je hebt over online advertenties. En heb je een nieuwe online (advertentie) mogelijkheid die je uit wilt proberen? Dan testen we graag met je mee.

Onze cases in de praktijk

Klaar om van start te gaan of heb je nog vragen?

Stuur een mailtje naar Daan of bel hem op voor direct contact.

-
  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00