case

Bolster Tees

Branding - Bolster - Tees - De Mannen van Delft
De vraag van Bolster Tees

Het kledingmerk Bolster Tees heeft zijn oorsprong in Delft. Eigenaar Joost Hartman wil van dit merk het rauwste merk maken dat er is. De vraag was alleen hoe?

Opdrachtgever

Bolster Tees
Opgeleverd
Fotografie, Social media en Website
Live resultaat
bolstertees.nl
Onze oplossing

Met De Mannen van Delft hebben wij van a tot z meegedacht in welke keuzes er gemaakt moeten worden om van dit merk een succes te maken. Zo is er in eerste instantie een content dag georganiseerd waarbij er foto’s zijn gemaakt voor zowel de website als de advertenties. Vervolgens is er gekozen om Delft kennis te gaan laten maken met het merk. Met de gemaakte foto’s zijn brandingscampagnes live gezet, waarmee iedereen in Delft (binnen de doelgroep) bekend moest worden met het merk. Hierbij was het doel om de mensen naar de website te lokken, zodat er een doelgroep ontstond die we konden retargetten met advertenties. Zo hebben we in een aantal korte stappen de verschillende fases van onze aanpak doorlopen.

Naast deze advertentiecampagnes is er gebruik gemaakt van influencers. Deze moeten de online advertentie campagnes ondersteunen en zorgen voor offline zichtbaarheid, nadat mensen de online advertenties hebben gezien.

Wil je meer online zichtbaarheid voor jouw bedrijf?

Neem contact met ons op en we bespreken geheel vrijblijvend jouw mogelijkheden!

  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00