case

Kantien

Whakamarie online ads
De vraag van Kantien

In een oude kantine in Utrecht bevindt zich Kantien. Een groot restaurant in Utrecht, wat naast een restaurantfunctie ook plek heeft voor vergaderingen, meetings. Kantien bevindt zich niet in het centrum, maar in een wijk net hierbuiten genaamd “Oog in Al”. Door de ligging van het restaurant is zichtbaarheid enorm belangrijk en idem het opbouwen van een vast klantenbestand. Eigenaar Jeffrey de Vries realiseerde zich dat online marketing het verschil kan maken en nam contact op met De Mannen van Delft.

Opdrachtgever

Kantien
Opgeleverd
Google Ads | Social Ads | Data visualisatie | Branding | Website
Live resultaat
Onze oplossing

Na het in kaart brengen van de doelgroep en de huidige gasten zijn er campagnes ingericht op Google, om ervoor te zorgen dat Kantien altijd bovenaan Google naar voren komt bij relevante zoekwoorden. Mensen die een restaurant in het centrum zoeken vallen niet in de doelgroep van Kantien, deze zoektermen worden dus uitgesloten. Van al de mensen die op Google zoeken naar relevante zoektermen weet je al dat deze persoon uit eten gaat. Deze manier van adverteren hoort bij de Think fase van onze aanpak.

Naar de Google campagnes is er ook gekozen voor doorlopende campagnes op social media.  Voor een restaurant wat veel aandacht besteedt aan de gerechten is dit het ideale medium om dit te laten zien. Bij de social campagnes gaat het vooral om zowel mogelijk mensen kennis te laten maken met het merk, wat hoort bij de “See” fase van onze aanpak.

Direct vanaf het moment van live gaan hebben wij ervoor gezorgd dat alles meetbaar is voor het restaurant. Zo werkt Kantien met het reserveringssysteem Formitable. We hebben er bij Kantien voor gezorgd dat we van alle reserveringen exact kunnen zien waar deze vandaan komt, maar ook hoeveel de personen de reservering is gemaakt en op welke datum. Zo kunnen we precies zien wat de campagnes opleveren en welke niet.

Wil je meer online zichtbaarheid voor jouw bedrijf?

Neem contact met ons op en we bespreken geheel vrijblijvend jouw mogelijkheden!

  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00