Klant
Bonsai Plaza
Dienst
Social Media beheer
Bonsai Plaza : “De waardes van een bedrijf op social media”
Briefing
Het doel van de samenwerking is het vergroten van de klantenkring via social media.
De eigenaren van Bonsai Plaza (Jacqeuline & Maarten) weten precies wat ze willen. Bonsai Plaza staat voor een aantal kernwaardes: Kwaliteit, Vakmanschap, Ambitie. Dit straalt er bij alles wat ze doen vanaf. Waar je op de foto’s nog een lege loods ziet zien zij en hun werknemers een waar Bonsai paradijs. Wij nemen jullie graag mee op de reis die Bonsai Plaza de aankomende tijd gaat doormaken. Zie hier rechts het nieuwe begin.
Bonsai Plaza een wel gevestigde naam in de europese Bonsai wereld. De naam achter Bonsai Plaza is Maarten van der Hoeven. In de jaren 90 ging Maarten in de leer in Japan en sinds 1998 nam hij al zijn kennis mee naar Nederland met als doel om Bonsai breder uit te dragen.
Alle bonsai en potten zijn in japan hand geselecteerd (tijdens corona met de telefoon in de hand). Dit heeft zijn vruchten afgeworpen want eind 2020 heeft Bonsai Plaza een nieuwe locatie in Boskoop geopend.
Aanpak
Wanneer wij een samenwerking aangaan met een nieuwe klant is het voor ons belangrijk om de klant goed te kennen. In een startsessie gaan wij op zoek naar de essentie van de onderneming en die hadden wij bij Bonsai Plaza snel gevonden. Ten eerste de kwaliteit van de producten, maar daarna kwam snel het belang van persoonlijke service naar voren. Niet te veel poespas, gewoon bonsai zo goed als in Japan. Dit moest terugkomen op hun social media kanaal. Door vanuit de drie waardes van Bonsai te werken laten we kracht van Bonsai Plaza in beelden zien.
Resultaat