Selecteer een pagina

Gezonde en seizoensgebonden bowls

Gezond en lokaal eten is niet moeilijk bij de The Harvest

The Harvest is sinds 2017 bezig om met lokale producten seizoensgebonden en gezonde maaltijden te maken die voor iedereen toegankelijk zijn. Elke week rijdt The Harvest langs een aantal boeren in de regio Rijnmond en worden hier de groente gehaald die in de Harvest bowls te vinden zijn. Op deze manier waarborgt The Harvest niet alleen de versheid van de producten, maar ondernemen ze ook lokaal.

The Harvest is begonnen in Rotterdam en na een aantal jaar groeien in Rotterdam was het tijd om ook een vestiging te openen in Delft. In een leegstaand pand op de Binnenwatersloot is in september 2021 The Harvest Delft geopend. The Harvest is een restaurant, maar ze bezorgen ook het hele jaar rond hun heerlijke bowls. Om de bekendheid en verkopen te boosten worden Social ads ingezet. In deze case lees je meer over de strategie en de resultaten.

Litollo case

Strategie & Campagne

Het doel van de samenwerking met The Harvest is bekendheid creëren in Delft en de online verkopen en reserveringen boosten in Delft en Rotterdam.

Om dit te bereiken maken we gebruik van social ads op Facebook en Instagram. Op deze manier kunnen we veel mensen bereiken die in het bezorggebied van The Harvest werken en/of wonen. The Harvest wil iedereen kennis laten maken met verse, gezonde en seizoensgebonden bowls. De bowls zijn zelf samen te stellen en het menu is zo opgebouwd dat iedereen kan slagen.

De afbeelding van die gebruikt worden in de advertenties leggen de focus op de bowls, waar de teksten de kernwaarden van The Harvest weerspiegelen. Daarnaast spelen we op actuele gebeurtenissen in met de advertenties. Op deze manier houden we contact met de doelgroep en veranderen de teksten en afbeeldingen elke zes weken.
Naast de standaard advertenties voor reserveringen en de online bestellingen draaien er ook advertenties om nieuwe krachten te vinden. Dit alles wordt op social media gedaan omdat de doelgroep hier goed vindbaar is en je met mooie beelden sprekende ads kan maken.

Het resultaat

Door de resultaten van de advertenties meetbaar te maken kan er goed bijgehouden worden hoeveel bestellingen rechtstreeks via social ads gedaan worden. Op deze manier ziet The Harvest de waarde van de online ads direct terug en staat de teller op dit moment op:

 

Verkochte bowls via Social ads

Elke maand werken we samen aan een beter resultaat door de data van de ads en de website te bespreken. Door het werken op een data gedreven manier spelen we in op hetgeen wat werkt en kunnen we snel schakelen als het niet werkt.

Ben jij onze volgende case?

Stuur een mailtje naar Daan of bel hem op voor direct contact.
-
  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00

Meer cases

Litollo

Litollo

Van marketplace held naar bekend merk Uitgerust en comfortabel je zwangeschap door met Litollo Als je aan zwangerschapskussens denkt dan denk je aan Litollo. Dit in Nederland gevestigde bedrijf heeft zich in de afgelopen jaren bewezen als een van de grootste spelers...

Lees meer
Bonsai Plaza

Bonsai Plaza

De waardes van een bedrijf op social mediaVan zolderkamer tot loods vol bonsai Bonsai Plaza een wel gevestigde naam in de europese Bonsai wereld. De naam achter Bonsai Plaza is Maarten van der Hoeven. In de jaren 90 ging Maarten in de leer in Japan en sinds 1998 nam...

Lees meer
Bolster

Bolster

Van idee naar foto's naar adsBolster Tees, het eigenwijze Delftse kledingmerk Wat doe je met een hoofd vol ideeën en originele smaak? Joost van Bolster Tees die wist het wel. Het opzetten van een kledingmerk. Het merk staat dicht bij Joost zijn persoonlijkheid, een...

Lees meer