Selecteer een pagina

Ook online kleurrijke brillen

Trompper optiek de meest kleurrijke opticien van Delft

Trompper Optiek een gevestigde naam in Delft en omstreken. Iedereen die een bril wil die net even anders is dan gewoon komt bij Maarten en Willie aankloppen. Naast de kekke monturen die je bij Trompper Optiek vindt ben je hier ook aan het juiste adres voor persoonlijke service. De medewerkers en eigenaren van Trompper Optiek vinden persoonlijke service minstens zo belangrijk als mooie brillen.

Daarnaast kom je de columns van Maarten ook tegen in de Delft op zondag, maar online was de vertegenwoordiging van Trompper Optiek nog niet optimaal.

TICA

Beter online zichtbaar worden

Het doel van de samenwerking met Trompper Optiek was online beter zichtbaar worden binnen de doelgroep. Voordat er wordt begonnen met advertenties en social media kijken wij eerst altijd naar de huidige online presentatie. Samen met Trompper Optiek hebben we besloten om eerst de website aan te passen en daarna te beginnen met online advertenties en social media. 

De opdracht van de website was simpel, maar ook uitdagend: “Een website die anders is dan alle andere opticiens.”. Daarnaast moesten de kleuren van Trompper Optiek die op het brillendoekje gebruikt worden terugkomen op de website. Klik op het brillendoekje voor het eindresultaat.

Na het maken van de website konden we een start maken met social media en online advertenties. De foto’s van Maarten doen het lekker op Instagram en Facebook. Maarten heeft ervoor gekozen om beelden te laten spreken en zich volledig te focussen op de excentrieke monturen die in de winkel te koop zijn. Buiten de mooie foto’s van Maarten wordt hij hier en daar ondersteund door Esther de Cuijper die plaatjes schiet op mooie plekken in Delft van nog mooiere monturen.

Trompper optiek

Het resultaat

Buiten een nieuwe website is Trompper Optiek een stuk zichtbaarder geworden in de online wereld van Delft en omstreken. In de laatste paar maanden zijn de advertenties met foto’s van Maarten aan zo’n 30.000 mensen getoond en 80.000 keer weergegeven op Instagram en Social media. Dit heeft ervoor gezorgd dat Trompper Optiek buiten de traditionele marketingkanalen ook zichtbaar is op online kanalen. Een case die nog volop aan het doorontwikkelen is maar voor nu is het korte termijn doel gehaald.

Ben jij onze volgende case?

Stuur een mailtje naar Daan of bel hem op voor direct contact.

-
  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00

Meer cases

The Harvest

Gezonde en seizoensgebonden bowlsGezond en lokaal eten is niet moeilijk bij de The Harvest The Harvest is sinds 2017 bezig om met lokale producten seizoensgebonden en gezonde maaltijden te maken die voor iedereen toegankelijk zijn. Elke week rijdt The Harvest langs...

Lees meer
Litollo

Litollo

Van marketplace held naar bekend merk Uitgerust en comfortabel je zwangeschap door met Litollo Als je aan zwangerschapskussens denkt dan denk je aan Litollo. Dit in Nederland gevestigde bedrijf heeft zich in de afgelopen jaren bewezen als een van de grootste spelers...

Lees meer
Bonsai Plaza

Bonsai Plaza

De waardes van een bedrijf op social mediaVan zolderkamer tot loods vol bonsai Bonsai Plaza een wel gevestigde naam in de europese Bonsai wereld. De naam achter Bonsai Plaza is Maarten van der Hoeven. In de jaren 90 ging Maarten in de leer in Japan en sinds 1998 nam...

Lees meer