Selecteer een pagina

case

Trompper Optiek

Google ads
De vraag van Trompper Optiek

Trompper Optiek is een gevestigde naam in de Delftse winkelstraten. Vanuit Maarten van Woerden (eigenaar Trompper Optiek) kwam de vraag hoe zij online beter zichtbaar zouden kunnen worden. Uiteindelijk was de vraag hoe van een volledige offline strategie geswitcht kon worden naar een strategie voor zowel online als offline.

Opdrachtgever

Trompper Optiek
Opgeleverd
Google Ads | Webdesign | Social Media
Live resultaat
Trompper-Optiek.nl
Onze oplossing

De Mannen van Delft heeft gekeken naar de behoefte van Trompper. De huidige website was inmiddels meer dan 15 jaar oud en was een vervanging toe. Zonder een nieuwe website, zou een start met online marketing zinloos zijn, omdat er dan niks meetbaar zou zijn of het lastig was voor consumenten om contact op te nemen. De opdracht was een simpele website, waar het makkelijk is om contact op te nemen. Daarnaast moet de visuele identiteit van Trompper (het doekje) duidelijk naar voren komen.

Nu is het aan De Mannen van Delft om vanuit de website een online marketing plan te schrijven, met als doel om de naamsbekendheid groot te houden en nieuwe collecties bekend te maken. To be continued.

Wil je meer online zichtbaarheid voor jouw bedrijf?

Neem contact met ons op en we bespreken geheel vrijblijvend jouw mogelijkheden!

-
  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00