Website Bouw
Hoe haal je meer uit je website?
Start met de volgende vraag, waarom wil mijn klant een goede website zien? Wil jouw klant een gevoel van vertrouwen krijgen? Wil je klant in een oog opslag zien wat je voor hem of haar kan betekenen?
Is de klant niet de target audience en richt jij je website in voor het aantrekken van nieuw personeel of investeerders? Verander dan het zelfstandignaamwoord in een van de bovenstaande vragen.
Een website met logica
Het doel van de samenwerking met Gardens Business Centres was de online ervaring van huidige klanten verbeteren en ervoor te zorgen dat potentiële klanten snel converteren. Om dit te bereiken was een beknopte, gebruiksvriendelijke en responsive website nodig. Gardens Business Centres heeft meerdere locaties. Er is gekozen om één homepage te maken en daarnaast nog losse pagina’s per locatie.
Vanuit de header kan er direct doorgeklikt worden naar de locaties, om de gebruikerservaring zo fijn mogelijk te maken.
Op de locatiepagina’s staat alle informatie welke klanten nodig over alle mogelijke voorzieningen. De opbouw van de pagina’s is hetzelfde om de gebruiksvriendelijkheid te waarborgen, alleen de content is anders.


Twee doelgroepen op één website
Bij Baucon Vgo is een volledig nieuwe website opgezet. We hebben in het begin van de samenwerking een strategiesessie gehouden om tot de kern van het bedrijf te komen. Nadat de kern was bereikt zijn persona opgesteld.
De persona dienen als targetaudience voor het website design. Na een akkoord op de site map en website wireframe zijn we gestart met het ontwerp.
In het ontwerp was het belangrijk dat er niet te veel gebruik gemaakt werd van tekst. Hier zijn de pagina’s ook op ontworpen. Door de afwisseling van visuele en tekstuele content heeft de website een vol karakter.