Selecteer een pagina

Blog

Affiliate marketing, wat is dat nou precies?

Affiliate marketing, wat is dat nou precies?

Je hoort er steeds meer over en je hebt er 100% zeker wel eens mee te maken gehad. Affiliate marketing. Maar wat is het nou precies en waar kom je het allemaal tegen? In deze blog gaan we dieper in op in. Affiliate marketing en vergelijkingswebsites Gebruik jij wel...

Lees meer
Social campagnes van politieke partijen in verkiezingstijd

Social campagnes van politieke partijen in verkiezingstijd

Social campagnes van politieke partijen in verkiezingstijd We kunnen er de laatste dagen niet omheen; de campagnespam van ongeveer alle partijen die meedoen aan de verkiezingen. Ook zo benieuwd wat deze partijen uitgeven aan deze campagnes? Wij hebben het voor je op...

Lees meer
Heuristieken en keuzes maken, Bad side of Marketing?

Heuristieken en keuzes maken, Bad side of Marketing?

"Maak er €5,95 van in plaats van €6,00. Dat klinkt beter!"​ Valt het jou ook wel eens op dat jouw kassabon volstaat met dit soort bedragen? Of dat je online winkelwagentje volstaat met items met twee cijfers achter de komma?   Waarom klinkt het eigenlijk beter?...

Lees meer
Groothandel marketing

Groothandel marketing

Er zijn tegenwoordig veel manieren om klanten te bereiken. In dit whitepaper wordt er dieper ingegaan op de mogelijkheden die online marketing bieden voor groothandels. Zo wordt een aantal ideeën beschreven om je net te vullen met nieuwe klanten maar ook wordt er...

Lees meer
5 belangrijke SEO trends voor 2021

5 belangrijke SEO trends voor 2021

Het startsein van het nieuwe jaar is net gegeven en dat betekent dat het tijd is om een aantal aandachtspunten te benoemen over verschillende aspecten van marketing. Laten we beginnen bij een onderwerp waar de meeste van onze klanten vragen over hebben: SEO oftewel...

Lees meer
Een terugblik op 2020

Een terugblik op 2020

Wat een jaar was 2020 hè? We begonnen het jaar vol goede moed en toen BAM, alles was anders. Veel bedrijven zijn sneller dan gedacht genoodzaakt om zoveel mogelijk over te schakelen op digitaal werken, zaken doen en verkopen. Dit heeft er onder andere voor gezorgd dat...

Lees meer
Biedstrategieën

Biedstrategieën

Biedstrategieën in Google Ads Binnen Google Ads heb je verschillende biedstrategieën die zijn afgestemd op de verschillende doelen die je met een Google Ads campagne kan hebben. Daarom is belangrijk om voor jezelf te bepalen met welk doel je Google Ads campagnes gaat...

Lees meer
Zonder content is er geen marketing.

Zonder content is er geen marketing.

maar zonder marketing is er wel content, alleen is de vraag of dit de juiste is.. Content valt in ieder kiertje van je kantoor, van je organisatie of van je privé leven alleen hoe je het gebruikt is een tweede. De manier hoe jij kijkt naar een object of situatie is...

Lees meer
Wat is CTR en hoe kan je het verbeteren?

Wat is CTR en hoe kan je het verbeteren?

CTR Deze afkorting staat voor Click-Through Rate. De CTR wordt berekenen door het aantal klikken op een advertentie te delen door het aantal keren dat de advertentie is weergegeven. De CTR is een belangrijke KPI om op te sturen bij online advertenties. Er zijn...

Lees meer

Ben je op zoek naar een verdieping of wil je meer weten over
een specifiek onderwerp?

We helpen je graag verder en daarnaast help je ons ook verder door een onderwerp aan te snijden! 

-
  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00