Blog

5 belangrijke SEO trends voor 2021

5 belangrijke SEO trends voor 2021

Het startsein van het nieuwe jaar is net gegeven en dat betekent dat het tijd is om een aantal aandachtspunten te benoemen over verschillende aspecten van marketing. Laten we beginnen bij een onderwerp waar de meeste van onze klanten vragen over hebben: SEO oftewel...

Lees meer
Een terugblik op 2020

Een terugblik op 2020

Wat een jaar was 2020 hè? We begonnen het jaar vol goede moed en toen BAM, alles was anders. Veel bedrijven zijn sneller dan gedacht genoodzaakt om zoveel mogelijk over te schakelen op digitaal werken, zaken doen en verkopen. Dit heeft er onder andere voor gezorgd dat...

Lees meer
Biedstrategieën

Biedstrategieën

Biedstrategieën in Google Ads Binnen Google Ads heb je verschillende biedstrategieën die zijn afgestemd op de verschillende doelen die je met een Google Ads campagne kan hebben. Daarom is belangrijk om voor jezelf te bepalen met welk doel je Google Ads campagnes gaat...

Lees meer
Zonder content is er geen marketing.

Zonder content is er geen marketing.

maar zonder marketing is er wel content, alleen is de vraag of dit de juiste is.. Content valt in ieder kiertje van je kantoor, van je organisatie of van je privé leven alleen hoe je het gebruikt is een tweede. De manier hoe jij kijkt naar een object of situatie is...

Lees meer
Wat is CTR en hoe kan je het verbeteren?

Wat is CTR en hoe kan je het verbeteren?

CTR Deze afkorting staat voor Click-Through Rate. De CTR wordt berekenen door het aantal klikken op een advertentie te delen door het aantal keren dat de advertentie is weergegeven. De CTR is een belangrijke KPI om op te sturen bij online advertenties. Er zijn...

Lees meer
De “funnel” waar jij eerst naar moet kijken

De “funnel” waar jij eerst naar moet kijken

Wanneer je als ondernemer wil opschalen en op zoek bent naar meer leads, dan kom je al snel sales funnels tegen. Je kan een sales funnel hebben die veel leads converteert naar klanten, maar zonder nieuwe aanvoer van leads schiet het niet op. We nemen nu dus een stap...

Lees meer
Wat is Retargeting?

Wat is Retargeting?

Wat is Retargeting? Bij veel teksten over marketing hoor je vaak de term Retargeting voorbijkomen, maar wat is dat eigenlijk en wat heb je er aan als bedrijf? Dat vertellen we je graag! Retargeting Er zijn tegenwoordig veel manieren om bezoekers naar je website te...

Lees meer
ONLINE ADVERTEREN = EEN MUST?

ONLINE ADVERTEREN = EEN MUST?

Al die advertenties met de vraag of je al adverteert? Check je wel je SEO, hoe is je SEA ingericht, hoe houd ik mijn CPC laag? De termen vliegen je vast continu om de oren, maar moet je niet eerst even een stapje terug nemen en kijken of online marketing wel een must...

Lees meer
Wat is SEA?

Wat is SEA?

Wat is SEA? SEA staat voor Search Enigine Advertising. Dit is het specialisme dat ervoor zorgt dat websites middels advertenties zichtbaar zijn in zoekmachines. Iedereen kent het wel, je hoeft maar te Googelen en je hele beeldscherm is gevuld met advertenties. Er zijn...

Lees meer
Wat is SEO?

Wat is SEO?

Wat is SEO? SEO staat voor: Search Engine Optimization, in het Nederlands vertaald: Zoekmachine optimalisatie. Het voornaamste doel van SEO is het beter vindbaar maken van je website. Wat houdt SEO in: SEO is het optimaliseren van je website, om ervoor te zorgen dat...

Lees meer

Ben je op zoek naar een verdieping of wil je meer weten over
een specifiek onderwerp?

We helpen je graag verder en daarnaast help je ons ook verder door een onderwerp aan te snijden! 

-
  • \We zijn online!

We reageren zo spoedig mogelijk! Gewoonlijk binnen 24 uur.

 

 

Wanneer zijn wij online?:
Maandag - zondag
08:00 tot 18:00