Sinds mei 2023 beheert De Mannen van Delft de jobboardcampagnes van HappyNurse. Dit proces is gestroomlijnd door vestigingen de mogelijkheid te bieden specifieke campagnes aan te vragen middels een op maat gemaakt formulier, waarbij ze kunnen aangeven welke vacatures prioriteit hebben.
Strategie en Uitvoering
De opdracht vanuit HappyNurse was om de vestigingen in het land een extra advertentiemogelijkheid te bieden. Daarnaast was HappyNurse op zoek naar een partner met verstand van zaken en die alles uit handen kan nemen. Ook werkt HappyNurse met een andere partner voor social ads, waardoor gevraagd is om het aanvraagprocess precies hetzelfde te maken als de andere partij.
De aanpak
Onze eerste stap was het opzetten van de campagnes, gevolgd door een intensief proces van monitoring en aanpassing. Door tweewekelijkse rapportages te genereren en strategisch advies te bieden over noodzakelijke wijzigingen, hebben we ons gericht op het maximaliseren van efficiëntie, met als doel de kosten per klik (CPC) en kosten per aanmelding (CPA) te minimaliseren. Hiermee hebben we binnen zes maanden de CPA verlaagt met 80%. Een percentage waar zowel wij als HappyNurse trots op zijn.
beschrijving van onze aanpak
80%
Lagere CPA binnen 6 maanden, door doorlopende optimalisaties
8%
Binnen een half jaar is de CTR verdubbeld van 4%, naar ruim 8%